👉 Ne každá nemovitost je prodatelná v prvním kole prohlídek, a to ani v této době. Samotné nacenění nemovitosti není lehké, hlavně když je nemovitost třeba atypická, nebo má nějaký nedostatek, ať už právní, nebo faktický. Těžko se pak hledají podobné objekty v aktuální nabídce, v historii inzerce, v realizovaných převodech na katastru nemovitosti.
👉 Proto Vám už jen zbývá, důsledně sledovat zpětnou vazbu z prohlídek, tedy co se líbilo, a co méně. Pokud se často opakuje, nějaká skutečnost, kterou zájemci uvádí, jako důvod, proč nemovitosti nekoupili, neznamená to, že se dům nakonec neprodá, jen je třeba nevýhodu vyvážit nějakou výhodou. Buď nedostatek odstranit, nebo nedostatek zohlednit v kupní ceně. Zájemce pak bude přemýšlet úplně jinak ,,Je tam sice tento nedostatek, ale za tuto cenu to zkousneme,,.
👉 Pokud nemovitost není stále po měsíci a více prodaná stojí za to určitě krom zpětné vazby také zhodnotit, jak se daří prodeje podobných nemovitostí na trhu. A to i kdyby to třeba znamenalo zavolat do makléřům z jiných kanceláří, kteří jsou ve směs sdílní a můžete se tak dozvědět spoustu užitečných informací, které nakonec povedou k prodeji Vaší nemovitosti.
Takto to aspoň dělám já 😊